vrijdag 15 april 2011

Pronken met andermans veren.

Dit wil ik even met jullie delen:

Nelleke, een van de dames uit mijn cursusgroepen, heeft een geweldig mooi tafelkleed geborduurd in de hardanger techniek.
De afmeting is ongeveer 75 x 75 cm. (Ik ben vergeten om het exact op te meten).



Het is een patroon uit een Anna van 1992 en is geborduurd op een linnen Belfast met 12,6 draden per cm. Het oorspronkelijke patroon is rondom geheel recht, maar Nelleke heeft op een voortreffelijke manier een schitterende eigen rand gecreëerd.



Ik vind het een adembenemend mooie kleurencombinatie.

11 opmerkingen:

Unknown zei

ik kan alleen maar zeggen wat moooooooooi

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat mooi gemaakt!
SCHITTEREND.. petje af!
groetjes, Petra

Anoniem zei

Wie Nelleke ook moge zijn,dit werk van haar is meer dan een proficiat waard.Chique,Nelleke.M.H.

Anoniem zei

een schitterend kleed, erg mooi, Nelleke!

marcella
nuttigenfraai.web-log.nl

Elza zei

Wat een pracht van een kleed.
Heel erg mooi.

Marina NOSTROMO zei

WOW! Amazing! I love it!
You have a very interesting blog and original ideas, bravo! Get your follower and welcome to my blog: http://fullmoontheedgeofthesoul.blogspot.com/

Bertie zei

Prachtig:)) een kunstwerk van Nelleke en zeker een plaatsje waard op je mooie blog!!
Fijn Weekend:)

Carin zei

Ziet er prachtig uit !

Anoniem zei

Schitterend. Wordt deze kleed ook gebruikt of mag er alleen naar gekeken worden.
Wanneer het kleed van mij was mochten ze alleen op een afstand er naar kijken anders zitten ze er ook nog steeds met een handen aan.
Groetjes en een fijn weekend gewenst
Hilda

Oude lappen zei

Wow, mooi gedaan hoor. Heeft ze dat allemaal van jou geleerd?
Knuffel Liliane

Willy zei

Prachtig werk van Nelleke, dat zal jou als cursusleidster ook veel voldoening geven als je de prachtige resultaten ziet die uit jouw lessen voortvloeien.
Groetjes