vrijdag 13 september 2013

Tip voor de liefhebber.

Binnenkort zendt BBC 4 in samenwerking met het Victoria and Albert Museum 3 programma's uit over zogenaamde Fabrics in Britain (e.e.a. in het kader van hun serie "Handmade in Britain").
De uitzenddata zijn de woensdagen 18 en 25 september en 2 oktober a.s., elke keer om 21.00 uur (Nederlandse tijd dus 22.00 uur)
Achtereenvolgens wordt aandacht besteed aan:

Knitting

Wall paper

The Wonders of Embroidery

Knitting, Wall paper en last but not least The Wonders of Embroidery.
Zie voor alle informatie de website van het V and A Museum.

Lieve groet,
Jeanny

15 opmerkingen:

De borduurvrouw zei

Prachtige serie lijkt me dat, vooral de laatste aflevering over borduren spreekt mij aan. Helaas kunnen wij BBC 4 niet ontvangen maar iedereen die het wel kan: Veel plezier.
Fijn weekend, Nienke

Unknown zei

Lijkt me leuk, vooral de laatste. Ga zeker kijken.
Bedankt voor de tip!

Groetjes,
Linda

Anoniem zei

Dank je wel Jeanny voor het doorgeven.Had al een paar keer gekeken op internet wanneer het uitgezonden zou worden.BBC4 wordt niet in mijn gids aangegeven.
goed weekend
groetjes,Truus uit Drenthe

Aangenaam verpozen met Joke zei

Dank je wel voor het bericht. Het lijkt me interessant om te kijken.
Groeten, Joke

Our photos zei

Helaas kunnen wij BBC 4 ook niet ontvangen maar iedereen die het wel kan veel kijk plezier!
Droetjes, Sonnja

Johanna Zweden zei

O wat jammer dat we dat hier niet krijgen, dan kon ik even mee genieten
Fijn weekeinden groetjes Joke

marijna zei

Dank je voor het doorgeven. Lijk me een mooie serie.

ireneinhetatelier zei

Wat een geweldig initiatief! En wat naar, dat wij BBC 4 niet kunnen ontvangen. Dat is een zender, waar ik graag naar zou willen kijken!

Anny zei

Goed om het even bij jou te lezen! Ik hoorde het langs komen bij de BBC. Maar was het helemaal weer vergeten. Gauw even opschrijven. Mooie Zondag. Anny.

lheurebleue zei

dank voor de tip!
dat belooft interessant te worden!

Erna zei

Dank voor de tip Jeanny, de data staan genoteerd.
Liefs
Erna x

Marijke zei

Jammer genoeg zit bbc 4 niet in ons pakket, maar lijkt me wel leuk!
groetjes van Marijke

Renée zei

Het lijkt me interessant. Maar wij kunnen BBC 4 niet ontvangen . Jammer!

Willy zei

Dit ga ik in de gaten houden. Wat is je tasje leuk geworden en het komkommertasje vind ik helemaal geweldig. Fijn weekend, lieve groet

Anoniem zei

Prachtig lijkt me dit! Zou het ook te zien zijn via een soort van Engelse Uitzending Gemist? In ieder geval dank voor de tip! Groetjes Lupineke