zaterdag 19 oktober 2013

Tentoonstelling Oefenstof.

De tentoonstelling Oefenstof, die afgelopen zomer in Parijs vele bezoekers trok, zal vanaf 26 oktober 2013 tot en met 2 februari 2014 plaatsvinden in het Breda's Museum.
Hier liet ik de catalogus zien, die bij deze tentoonstelling ook te koop is.



De openingstijden zijn:
dinsdag t/m zondag: 11.30 - 17.00 uur
25 december en 1 januari gesloten.
Adres: Chassépark, Parade 12-14, 4817 DZ Breda.

Klik hier voor meer informatie.

Rondleiding Tentoonstelling Oefenstof.

Klik hier voor meer informatie.


Lieve groet,
Jeanny.

14 opmerkingen:

Monica zei

Oh, Jeanny, bedankt voor de herinnering, zo juist terug van het Franse platteland. Ga hier weer lekker een beetje 'bij de mensen komen'. En in ieder geval deze tentoonstelling bezoeken, in Parijs is het mij niet gelukt.

Made by Meet zei

Leuk Jeanny! Ik ga zeker proberen er naar toe te gaan. Het boekje van Hil Bottema van je vorige logje vond ik ook geweldig leuk, al die oude motiefjes! Heb het ook gedownload! Bedankt dat je dit met ons deelt.
Fijn weekend, groetjes Meta

Annelies zei

Zo'n mooi boek. Daar wil ik beslist een keertje heen.

Evelyne zei

Wat fijn dat je het meld, want ik ben in Nederland eind dit jaar en ga er zeker heen om alles te bekijken.

Fijne zondag en lieve groetjes, Evelyne

Mirjam zei

Hoi Jeanny,
Ik wens je alvast heel veel plezier als je naar deze tentoonstelling gaat, want ik neem aan dat je dat zult gaan doen...
Ik wens je voor nu eerst nog een heerlijke zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Our photos zei

Bedankt voor de herinnering,Jeanny!
Groetjes, Sonnja

Anny zei

Volgens mij zeer de moeite waard. Ik kocht het boek deze zomer en vond in het laatste hoofdstuk de industrieschool voor meisjes terig uit Den Haag, gesticht door Koningin Sophie... Ooit deed ik er een schakelopleiding. Zo'n leuk oud gebouw. Mooie Zondag. Anny.

Marjan zei

Reuze bedankt voor de tip, Jeanny! Het boek heb ik al een paar maanden, maar ik had gemist dat de tentoonstelling naar Breda zou komen. Ik ga zeker!

Hetti zei

Dank je wel Jeanny, het lijkt me een mooie en inspirerende tentoonstelling!
Fijne week, groetjes XXX Hetti

Hilda zei

Ziet er goed uit. De ene tentoonstelling na de andere en dan de beurzen nog. Voor mensen met genoeg energie veel te doen

Willy zei

Dat is goed nieuws Jeanny.
Ik heb het meteen genoteerd.
Lieve groet,

Willy zei

Dat is goed nieuws Jeanny.
Ik heb het meteen genoteerd.
Lieve groet,

Anoniem zei

Hey Jeanny,

Driemaal raden wie er heen gaat ;)

Groetjes, Mari-jan

lheurebleue zei

dank voor de tip!