zaterdag 18 juli 2015

Nog kleinere werkjes.

Voor mijn nichtje Daisy, die op 8 juli naar China afreisde om haar adoptie zoontje op te halen,  borduurde ik dit hele kleine 'hangertje'.


Aan de ene kant haar beginletter D, aan de andere kant een hartje met daarin de naam van haar kindje. Ze kende het jongetje alleen van foto's, maar had hem al helemaal in haar hart gesloten. Vandaar dit symbolische freubeltje dat ik haar heb gegeven toen we haar naar Schiphol brachten.
Met mijn wijsvinger ernaast zie je welke afmeting het is.

Voor mijn schoondochter,  die helemaal idolaat is van New York, maakte ik dit label. Kan ze dit vast aan haar tas hangen voor als ze in september samen met Roel naar New York reizen.



Lieve groet,
Jeanny.


9 opmerkingen:

Bezig Plus zei

Wat een lieve cadeautjes, zijn ze vast heel blij mee....
Steekjesgroetjes Anje.

Monica zei

Wat zijn dit leuke kleine hangertjes, zullen ze vast blij mee zijn. Ook natuurlijk met het kindje, geweldig voor hen!

Anoniem zei

Wat een groot moment voor je nichtje om haar adoptiekindje in haar armen te mogen sluiten en wat je voor haar gemaakt hebt is prachtig. Ook voor je schoondochter. Ze boffen toch maar met jou. Fijne zondag nog. Groetjes Wilma

petrashandwerken ..steekje voor steekje zei

wat 'n SCHATTIGE cadeautjes Jeanny.. mooi gemaakt !

Truus zei

Dit zal je nichtje vast waarderen zo'n mooi aandenken aan hun adoptiekindje.
De band om je borduurwerkjes vind ik ook zo leuk en past er helemaal bij.
Het andere werkje is ook een leuk cadeautje.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Ellen zei

Geweldig, wat een mooie cadeautjes, zo persoonlijk en zo waardevol !!
Groetjes, Ellen

Anoniem zei

Wat een dierbaar hangertje zal dit voor har zijn. Voor hun een nieuwe mijlpaal in hun leven, ik denk dat ze met beide super blij en gelukkig zijn!
Leuke tashanger is ook mooi.

lieve groetjes,
Evelyne

Johanna Zweden zei

Schitterend
Groetjes uit zweden

liefdevoortextiel zei

Leuke hangertjes heb je gemaakt!